Případové studie našich klientů

Reálné výsledky, konkrétní čísla a strategie, které pomáhají našim klientům růst.

Karla Kyjonková (ČSOB)

Pozice: Regionální manažerka ČSOB

Délka spolupráce: 6 měsíců

Popis spolupráce

Karla působí přes 20 let v bankovnictví a společně jsme začali tvořit strategii osobní značky, která ji pomůže vystoupit z řady klasických manažerů a stát se autoritou na trhu. Obsah cílí na prezentaci týmu, lidskost, autenticitu a úspěchy členů.

Výsledky

Co zafungovalo

Tomáš Jelínek (Century 21 ČR)

Pozice: Generální ředitel Century 21 ČR

Délka spolupráce: Start fáze

Popis spolupráce

Spolupráce je zaměřená na dlouhodobé budování osobní značky a autority na realitním trhu. Cílem je vytvářet inspirativní obsah v podobě rozhovorů s úspěšnými makléři, investory a osobnostmi z oboru.

Výsledky (cílové směrování)

Tomáš Novotný (Partners)

Pozice: Oblastní manažer Partners

Délka spolupráce: 3 měsíce

Popis spolupráce

Tomáš vede tým poradců v Partners a rozhodl se vystoupit z řady standardních finančních manažerů. Společně jsme vytvořili autentickou strategii pro LinkedIn, kombinaci videí, příběhů a náborového obsahu.

Výsledky

Co zafungovalo

Matyáš Štelcl (ReelUp)

Pozice: Founder ReelUp

Délka budování značky: 12 měsíců

Popis spolupráce

Osobní brand vznikal od nuly napříč Instagramem, TikTokem a YouTube. Prvních 6–8 měsíců probíhala čistá tvorba obsahu bez monetizace, následně došlo k přirozenému přepnutí do výdělečné fáze.

Výsledky

Co zafungovalo

Kontaktujte nás

Rezervujte si bez závaznou konzultaci již dnes

a

Přeměňte své sociální sítě a kampaně na leady

Rezervujte si konzultaci zdarma a zjistěte, jak vám pomůžeme zaujmout publikum a získat nové zákazníky. Klikněte zde a začněte ještě dnes!

a